Biuro nieruchomości Imper w Zakopanem
Imper nieruchomości Zakopane świadczy usługi w zakresie obrotu nieruchomościami jak i w ich zarządzaniu.
Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami:
Oferujemy profesjonalną i kompleksową pomoc przy kupnie i sprzedaży nieruchomości w zakresie: mieszkania, apartamenty, domy, hotele, pensjonaty, grunty rolne, działki budowlane i lokale użytkowe. Obszarem naszego działania jest w głównej mierze Zakopane i jego okolice jak również obszar całego powiatu Tatrzańskiego.
Dzięki naszemu długoletniemu doświadczeniu gwarantujemy przeprowadzenie transakcji w szybki i bezpieczny sposób.
Zarządzanie nieruchomościami:
W zakresie zarządzania nieruchomością oferujemy kompleksowe usługi, dzięki aktywnej działalności na Zakopiańskim rynku i zdobytemu dzięki temu doświadczeniu jesteśmy w stanie zagwarantować najlepsze wywiązywanie się z wszelkich powierzonych nam obowiązków.
W zakres naszej usługi wchodzą między innymi takie czynności jak:
-
dokonywanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości zgodnie z przepisami prawa budowlanego
-
prowadzenie wykazu lokali, właścicieli lokali, najemców oraz weryfikowanie stanu prawnego i faktycznego nieruchomości
-
zagwarantowanie utrzymania czystości pomieszczeń służących do użytku wspólnego oraz terenu na zewnątrz budynku należącego do nieruchomości wspólnej
-
prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wspólnej wymaganej przez przepisy prawa budowlanego i właściciela
-
zapewnienie dla nieruchomości dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, wody, odprowadzania ścieków i wywozu śmieci
-
wykonywanie konserwacji i bieżących napraw na terenie nieruchomości wspólnej
-
usuwanie awarii i ich skutków
-
ubezpieczenie budynku
-
przygotowywanie i prowadzenie zebrań Wspólnoty
-
przygotowywanie rocznego planu gospodarczego Wspólnoty
-
otwarcie rachunku bankowego dla Wspólnoty oraz przeprowadzanie przez niego wszelkich rozliczeń
-
opłacanie podatków i innych opłat publicznoprawnych dotyczących nieruchomości wspólnej o ile nie są one pokrywane bezpośrednio przez właścicieli
-
zawieranie w imieniu wspólnoty umów wynikających z obowiązków Zarządcy oraz kontrolowanie prawidłowości ich wykonania oraz regulowanie wynikających z nich zobowiązań
-
reprezentacja właścicieli w sprawach dotyczących zwykłego zarządu nieruchomością
-
prowadzenie pozaksięgowej ewidencji kosztów i przychodów nieruchomości wspólnej
-
ustalanie stanu należności i zobowiązań, przychodów, wydatków oraz stanu środków pieniężnych
-
ustalanie zaliczek na pokrycie kosztów nieruchomości wspólnej
-
ustalanie kosztów dotyczących nieruchomości wspólnej w tym wydatków na bieżącą konserwację, remonty, opłaty z tytułu dostawy mediów oraz wywozu śmieci
-
nadzór nad wykonywanymi remontami, konserwacjami i modernizacjami oraz dokonywanie stosownych zmian w dokumentacji budynku
-
sporządzanie w imieniu Wspólnoty sprawozdań do Urzędu Skarbowego i Głównego Urzędu Statystycznego
-
sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego
-
rozliczanie zaliczek wnoszonych przez właścicieli na koszty utrzymania nieruchomości wspólnej oraz na dostawy mediów i wywóz śmieci
-
egzekwowanie od właścicieli należnych zaliczek i opłat
-
nadzór i kontrola wodomierzy, ciepłomierzy i innych urządzeń pomiarowych zainstalowanych w budynku
-
wszelkie inne czynności wynikające z zawartej umowy o zarządzanie nieruchomością
W celu podjęcia współpracy prosimy o kontakt telefoniczny, e-mailowy lub zapraszamy do siedziby naszego biura w Zakopanem